söndag 8 december 2013

Julkalender 2013 - Lucka 8 - utlottning!

2:a advent

För att uppmärksamma 2:a advent lite extra lottar jag ut ett par handgjorda stickor till tre personer.



Så här gör du för att delta i utlottningen:
1. Skriv en kommentar här nedan om varför du vill ha stickorna.
2. Länka till detta inlägg på din facebook-sida, blogg eller hemsida.
3. Utlottningen pågår fram till onsdagen den 11 dec kl 24.00. Den 12 dec publicerar jag de tre dragna vinnarna, dessa vinnare har då fram till söndag den 15 dec på sig att maila sin adress till mig så att jag kan skicka vinsten.
Lycka till!


Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster. Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg" så håll ögonen öppna! 

1 kommentar:

  1. Katarinas svängiga stickor är så chica,
    att mina höfter i ren glädje börjar vicka!
    : )

    SvaraRadera