tisdag 24 december 2013

Julkalender 2013 - Lucka 24 - Julafton!

Julafton är här och därmed är sista luckan öppnad. Dagen till ära vill jag gärna lotta ut ett par barnvantar som min mamma har stickat (för dem som följt mig länge vet att jag stolt gjort reklam för dem flera gånger i bloggen) i tekniken tvåändsstickning.

Vantarna mäter ca 18x8 cm.

Så här gör du för att delta i utlottningen:
1. Skriv en kommentar här nedan om varför du vill ha stickorna.
2. Länka till detta inlägg på din facebook-sida, blogg eller hemsida.
3. Utlottningen pågår fram till juldagen den 25 dec kl 24.00. Den 27 dec publicerar jag den dragna vinnaren. Denna vinnare har då fram till söndag den 29 dec på sig att maila sin adress till mig så att jag kan skicka vinsten.
Lycka till!


Till sista vill jag önska alla som följt denna lilla anspråkslösa kalender en riktigt
God Jul & Ett Gott Nytt År!
Vi ses igen någon gång i början på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar