lördag 20 april 2013

Träbiten

Jag är nyligen stolt medlem i föreningen Träbiten. Träbitens medlemmar håller till i en slöjdsal på måndagkvällar för att såga, snickra och fila på sina projekt. Jag är utan tvekan yngst i skaran och inte så många av oss representerar heller den kvinnliga sidan men jag har nog aldrig känt mig så välkomnad! 
Jag har väldigt höga ambitioner med projekten som jag tänker producera på måndagarna men för att ha något lite smidigt projekt första gången tog jag med mig några rundstavar, svarvade några knoppar och voilà! Mina egna stickor är födda. Så här ser det ut för tillfället, några omonterade:


Du missar väl inte att om du köper två nystan av garnet Delicious Tweed eller Chunky Chiq får du ett par handgjorda stickor på köpet? Erbjudandet gäller så långt lagret räcker. Maila din beställning till mig på katarinasknittingclub@gmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar