tisdag 4 december 2012

Julkalender 2012 - Lucka 4 Utlottning!

Jag lottar ut ett par muddar! Jag har stickat dem i ett vändbart mönster, på ena sidan är de rutiga och vänder man de ut och in är mönstret trianglar. Muddarna mäter ca 16 cm i omkrets. 


Vill du prova att sticka detta mönster själv? Du hittar det här.

Om du vill ha dessa, maila till katarinasknittingclub@gmail.com, skriv: Utlottning lucka 4 i ämnesraden. Jag måste ha ditt svar senast den 5/12. Blir det du som vinner mailar jag tillbaka och ber om din postadress så att jag kan skicka dem till dig på posten. Lycka till!

Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster. Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg" så håll ögonen öppna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar