måndag 24 december 2012

Julkalender 2012 - Lucka 24 Utlottning!

Min mamma gör världens finast vantar! Hon stickar dem i tvåändsstickning vilket gör att de är lite tjockare och är varma och sköna. Eftersom det är Julafton idag och sista lucköppningen i min julkalender tänker jag lotta ut ett par!
Hoppas ni alla har haft en riktigt skön början på julen och önskar en fortsatt härlig helg! Vi hörs igen nästa år!
Bild 1
Bild 2


För att delta i utlottningen av dessa fina vantar, maila till katarinasknittingclub@gmail.com, skriv: "Utlottning Julafton" i ämnesraden. Skriv sedan vilket par du önskar i mailet genom att nämna "bild 1 eller "bild 2". Jag behöver ha ditt svar senast den 25/12. Blir det du som vinner mailar jag tillbaka och ber om din postadress så att mamma kan sätta igång och sticka och att jag sedan kan skicka dem till dig på posten. Lycka till!

Från och med den 1 december har det varit Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag har jag skrivit eller tipsat om förhoppningsvis något intressant eller lagt upp ett mönster.  Ett par gånger har jag dessutom lottat ut något i "garnväg". Idag är sista luckan öppnad men jag återkommer nästa år med nya spännande tips och mönster! Du vet väl att du kan prenumerera på mina blogginlägg (med viss fördröjning)? Skriv in din mailadress i fältet ovan och klicka sedan på "Submit".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar